Thursday, November 23, 2023

FOREVER IN MY HEART

 E post nako ni para mapagawas akong gibati these past few months. Struggle kaayo ko tungod kay nabal an nako nga akong mama naay sakit nga lala na kaayo. Everytime nako mahinumduman sakit sa akong mama lain kaayo sa akong kasingsing, sakit nga ambot unsa ba nga dli nimo dawat ang nahitabo sa iyaha. Na diagnosed siya stage 4 ovarian cancer, katung pag graduate nako sa senior high school kay wala siya ka attend kay bag o pa siyang opera. Sakit kaayo sa buot nga imong inahan nga imong pinangga kaayo kay maka attend sa imong graduation. Habang ga dagan ang adlaw ga lala nasad iyang nabati. Labaw na nga college nako layo kos balay atu kay na board naman ko kay layo² sa amoa ang skwelahan. Dli kaayo maka focus sa akong skwela tungod kay sige kog hunahuna sa sitwasyon sa akong inahan, sakit jud kaayo buot hunahunaon nga imong inahan ga suffer sa iyang sakit. Katung mag take namig exam para sa midterm kay naa tong subject namo nga understanding the self, naay essay didto sa likod. Nakabutang didto magsulat daw kag specific experience or situation naka feel kag greatest love. Nya akong gibutang didto kay love sa akong mama "the mother's love" kay grabe jud iyang sakripisyo niya sa amoa tanan diskarte para maka kwarta lang para naay ika provide sa amoang needs iya jud na gibuhat tanan. Gi sulat nako didto ang specific nga situation nga na feel nako ang love sa akong mama. Paghuman sa exam namo kay half day raman, first day to siya sa among examination. Unya mga alas 6 sa hapon gipauli mi sa among ate tungod daw wala na among inahan. Pagkabalo nako atu nihulak jud kog taman kay sakit kaayo dli nako ma agwanta ang kasakit. Nag dali² dayun mig uli kay gabie nasad basin wa nay bus masakyan, ni adto pakos boarding house sa akong classmate para ma ignan nako siya basin dli ko ka exam pagka ugma tungod sa nahitabo. Pag abot nakos balay perti nakong hilak kay wa nakoy inahan nga ulian. Dli nako dawat ang nahitabo sa iyaha. Despite sa kasakit naka decide ko na mu take japun og exam kay ang bilin ni mama sauna nga magtarong jud og skwela. Nag study ko habang ga hilak sa kasakit. So mao to ni take kog exam nga mentally and emotionally not ready. Pero na surprised ko kay nigawas naman ang scores sa exam nya na satisfy kos akong scores kay wa man ko nag expect nga ingato diay akong kuha, nagpasalamat sad ko. Ma gimingaw nakos imoha, gimingaw nakos imong pagpangga sa akoa Ma. Lisod jud kaayo dawaton ang tanan Ma, gusto pa taka makauban, naa pakoy gusto ipakita sa imoha, ug naa pakoy gusto ihatag sa imoha Ma. Unsaon ta man ni nga gikuha naman jud ka ni God, dli man jud natu mapugngan ang pagbuot sa atung ginoo sad. Ayaw lang kabalaka sa akoa Ma, ginabuhat jud nako tanan kabalo man ko na proud kaayo kas akong nabuhat ron always man sad ka proud sa akoa. Pasayloa kos akong mga sala Ma. Kabalo ko daghan jud kog sala sa imoha Ma, pinagsisihan jud nako to tanan Ma. Unta mapasaylo ko nimo. Ako to isulod sa akong hunahuna ug kasing² tanan na imong gisulti sa akoa Ma. Himoon nako tong guidance sa akong kinabuhi para mahimong maayung tao ug mahimong maayung anak. Salamat kaayo sa tanan Ma. Sa tanan sakripisyo ug sa love nga way makapildi. Naa ka permi sa akong heart and memories Ma. Dli taka malimtan, I love you Ma. Unta malipayon ka diha. Ayaw lang kabalaka sa amoa Ma. Magtinabangay rami dri mag igsuon. I love you Ma!!!!!

No comments:

Post a Comment

FOREVER IN MY HEART

 E post nako ni para mapagawas akong gibati these past few months. Struggle kaayo ko tungod kay nabal an nako nga akong mama naay sakit nga ...